Saturday, August 31, 2013

Bawalah Aku Pergi Jauh

assalamualaikum..


gilakan? sekarang tengah musim mental and moral down gile. terasa macam semua benda yang kita buat tak jadi. ya allah sedihnye hanya tuhan je yang tahu.


punya lah kumpul cuti sebab nak cuti dengan family sebelum habis contract. nanti da habis contract cuti burn. tapi cuti ni kena freeze plak sebab dah nak deliver fasa 1. tiket burn. en.zul nak bagi cuti tapi bos besa yang tak kasik.


outstation. seronoknya dapat pergi outstation. walaupun cuti freeze tp outstation tu bolehla di kira cuti jugak. seronok jugak. tapi PM xkasik pulak dah. yang laki sume p heret gonh kedak then tinggal la aku sengsorang ni. alkisahnya..sebab aku perempuan. bajet tinggi bila kena tempah bilik lagi satu. kalo laki..sharing katil is caring. aku hanya mampu senyum sinis giler dah ni. 


so, then aku lah sengsorang designer kat HQ. bosan giler. aku bajet besday kali ni enjoy la skit. family aku pun xad kat sini. orang yang aku harapkan pun xad. rakan se-designer pun pegi duk jauh2 sane. yang tinggal kawan aku sume yang bz nak deliver kerja n jugak yang tengah bz layan anak.


balik rumah kosong. pergi ofis kosong. fuhh!! stress weyh.. macam cakap ngan batu je..awk yang tengah training tu..its ok.kt faham. awak pun dah bagitau awal2 kan..tapi yang jadi sentap kepala terus mereng ni la..benda yang sume da plan baik..tetebe sume xmenjadi.. ya allah..serius sangat. tolong la bawak aku pergi jauh2 untuk sementara waktu..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.