Tuesday, July 30, 2013

Bee Doo Bee Doo *MINNIONS*

Selamat Pagi Cikgu!!hee


Ini adalah rentetan dari post sebelum ni..wahhh!!
*********tapi tak tahu nak tulis macam mana.. =P




Ntah macam mana, kita berkenalan, kenal terapat pulak..erkk...
and hey, saya suka awak..*ooppsss!
Tapi sekarang masing-masing menjaga perasaan..
Yela, saya sendiri pun da tak mahu la asyik tak menjadi je...
Berharap jumpa terusla menjadi kekal sampai akhir hayat =)

Sejak dari mula, saya hanya mampu berdoa...
Andai kamulah jodohku, dekatkan lah, permudahkan lah...
Dan seandainya bukan, jauhkan lah...
Sesungguhnya aku menyukai kamu.

Buatlah kamu solat istkhirah..
Andai kamu temui jawapannya, beritahulah...
Mungkin jawapannya tidak
Tak mengapa, saya mampu terimanya..
Kerana apa yang saya dapat dengan solat itu
Hanyalah...
Lebih dekatkan diri dengan Sang Pencipta, dan saya akan peroleh apa yang saya mahu
Dan saya tahu..itulah yang terbaik =)


Salam sayang dari saya, Fatimah Zulkifly

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.