Monday, June 17, 2013

Selamat petang sekali lagi, 





this is my second post pada hari ini :) *its kitkat time..
meyh sini saya brief sikit mengenai diri saya...


*saya tak pandai nak meng-interpret apa yang ada dalam fikiran orang lain.
    - Jadi, sila lah bagitau apa yang awk rasa or nak sy tolong or anything.


*saya tak pandai nak bagitau saya tengah sedih..sebab saya tak suka nak tunjuk betapa lemahnya saya ketika itu..
   - Tapi bila saya bagitau, maknanya saya terlalu sedih dan secara metaforanya..dapatlah satu baldi air mata..heheh =p


*saya seorang pemalu..heheh..*for those yg kenal mst gelak sdr kan..* but that is me. Sy pretend untuk tidak malu..haha *blush*


*dan saya seorang yang mahukan kepastian. Dari keputusan disekeliling kita semua sehingga lah ke sesuatu hubungan.
      -  Sebab saya mahukan semuanya kekal lama. Bila ada kepastian, jujurnya, saya akan rasa selamat. Dan itulah yang akan kekal.


*akhir sekali, saya cakap apa yang saya fikir dan rasa. Dan bila saya kata saya suka kan awak..maknanya saya sukakan awak :)
       -   Tapi jika saya hanya disebelah pihak, berterus teranglah dan janganlah memberi harapan. *walaupun awak nak jaga hati..lagi makin nak menjaga hati..sebenarnya awak lagi melukan mana-mana hati* 



itulah diri saya.  =)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.